tisdag, oktober 18, 2005

En storm av åsikter, någon annanstans

Nej nu jävlar.

Årets Nobelprisdrama måste vara det mest löjliga i historien. Vi har redan läst dom här inläggen på fjortisforum befolkade av Harry Potter-fangirls. Det enda som krävs för fullbordan är ett Engdahl/Ahnlund-slashfic där det tydligt framgår att Ahnlund egentligen är bitter för att han blivit dumpad till förmån för Ebba Witt-Brattström. Stackars man.

Eftersom Engdahl förhoppningsvis har viktigare saker att syssla med än att per media peta på Ahnlund ges den bästa summeringen av fallet av ytterligare en "mannen på gatan". Signaturen Luther från SvD.

Jasså, han gillade inte henne.

Det är ju inte att överreagera, att säga upp sig för att man inte har samma smak, som andra.

Jag får ta ett snack med chefen om gardinerna på kontoret, byter han inte får jag säga upp mej.



Den utlovade tyfonen uteblev, till min stora förtret. Nu slipper man ju inte sin tråkiga översättningslektion (som går ut på att man i en och en halv timme går igenom hemuppgiften). Jag plockar med mig någonting att läsa. Idag blir det Discommunication.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det här är lite kul.

19 oktober, 2005 01:01  
Blogger Fredrik Stangel said...

Haha, så norrländskt. Det kanske är så iofs, den enda människa från Skellefteå jag känner är ruskigt ointelligent...

19 oktober, 2005 15:26  

Skicka en kommentar

<< Home