lördag, januari 07, 2006

Instutitionen för Östasiatiska Språk svarar inte

Eftersom Instutitionen inte svarar på vare sig e-post eller telefonsamtal så är jag högst osäker på om jag får göra min tenta på måndag. Jag tror inte jag är uppskriven på någon tentalista, nämligen. Möjligheten finns förstås att alla som var utbytta med ett japanskt universitet automatiskt är uppskrivna på tentalistorna, men det förefaller ganska otroligt. Jaja, det finns alltid omtenta. Jag lär ju ändå inte ha degenererat så till den milda grad att jag inte klarar en kanjitentamen på första försöket med två extra veckors tid att studera.

Om en vecka, förresten.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som det heter på japanska, "Goddå rackå"!

08 januari, 2006 07:25  
Anonymous Anonym said...

men kom i alla fall.. ifall det är ulla som inleder tentan så kan det nog gå utan några problem i alla fall, hon rider inte särskilt ofta på de finstilta paragraferna. får se ifall jag hinner dit, har en musikvetenskaptenta som börjar kl 9, måste hinna skriva klart den på 75 min så... annars kanske vi ses på omtentan..

08 januari, 2006 15:15  
Blogger Mikael said...

Kan inte komma. Festen sammanfaller alldeles perfekt med kvällspasset på jobbet. Men ha't bra ändå.

09 januari, 2006 01:13  
Blogger Mikael said...

Hur spelar man en film / bränner den på skiva, och inluderar en sub-fil (eller en srt-fil) i hela klafset?

Och varför är alla datanördar så jävla självgoda och förväntar sig att ALLA på hela jävla Tellus ska ha koll på vad dem onanerar till? Det finns faktiskt folk som lämnar datorn av andra anledningar än toabesök och microvågsugn. T ex landet Utomhus. Eller befolkningen Flickvän.

09 januari, 2006 19:33  
Anonymous Anonym said...

Vad är detta? En fest till min ära? Man tackar, man tackar. Kungen, är nöjd.


för övrigt liknar din flickvän en gammal kk till mig, det du stangel-san.

10 januari, 2006 00:43  
Blogger Mikael said...

Får man se lite oretuscherade fyllebilder från den stora festen? Gärna skumpa på naken hud och penisar som sticker in i kanten.

16 januari, 2006 17:30  

Skicka en kommentar

<< Home