onsdag, december 14, 2005

Gårdagens nyheter idag

MP3-bloggar är visserligen SÅ JÄVLA 2002!!, men en viss tidning lever visst i vanföreställningen att det är nytt och fräscht. En lustig grej är att flera av de bloggar de skriver om är döda sedan länge. Så jag ska väl dra mitt strå till stacken.

Men samtidigt vill jag ju sprida lite upplysning bland mina medmänniskor, så jag var tvungen att välja låt med omsorg. Hursomhelst nu kan vem som helst av er som har en uppkoppling, och så länge Gud vill och servern håller, få lära er hur det känns att knulla samtidigt som man är hög på kokain.

Det är visst så här det känns.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nämen,
nu hänger du ju bara på den senaste hypen att visa hur mycket du vet om smal musik.
och för den delen, var i lasse berghagens namn fick du tag på detta guldkorn, svänger ju nästan lika hårt som... murder dolls...

14 december, 2005 16:25  
Blogger Bad Boy HJ said...

Ni pojkar borde nog också gilla baltimore club-grejen även om att vara vit och inte bo i Baltimore och gilla det kanske också är lite äckligt mycket 2005.

16 december, 2005 12:02  

Skicka en kommentar

<< Home