tisdag, november 15, 2005

Det är tisdag. Det är också allt.

Två viktiga saker har inträffat för att förbättra mitt liv. För det första har jag uppfunnit ett sätt att använda ТрансСибХор som element. Datorn alstrar nämligen så mycket värme när man använder den att det räcker med att köra ett avsnitt Galaxexpressen 999 för att processorn ska värma upp hela sängen.
För det andra har hundrayensbutiken i Yagoto börjat sälja casshewnötter. Jag ska hamstra på mig ett lager. Jag försökte igår, men lagret är nästan slut... Hrrm. Jag ska göra ett nytt försök, som sagt.

Till råga på allt verkar jag har tappat bort min kortnyckel. Jag kommer visserligen in på studenthemmet i alla fall, det sitter ju en snäll kanrinin-san och öppnar dörren medelst en knapp när man kommer dit, och till mitt rum har jag ju en gammal slags nyckel, ni vet, en sån där av metall. Tyvärr inte ASSA, så svenska ska vi inte vara.

Är det bara jag som har en grej för ASSA-nycklar?

Imorgon ska jag till zenklostret Nisôdô. Vi ska följa diverse zenritualer, sitta i zazen i en timme och äta mat och gå på speciellt zenmaner. Jag försökte sätta mig i lotusställning idag, för att se om jag kunde. Det kunde jag. Jag kände mig vig. Efter en minut kände jag mig inte lika vig. Jaja, en sextiondel är väl ett rätt bra resultat? Jag får öva hela kvällen. Jag är ändå mest där för att observera gnällande amerikaner.

Jag hittade en gammal artikel om moderna hedonister på Svenska Dagbladets vävplats. Där återfann jag följande klockrena citat:
Kanske kan njutningstrenden ses som en del i en större lyxvåg, där vi kopplar av på spa, bokar massage och köper krämer för hundratals kronor? Kanske det är 90-talets musiknördar som växt upp och vill ha något mer vuxet att samla kunskap om?
Kunde inte sagt det bättre själv.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Satsa på den mest njutbara av kunskaper : analsex!

hur länge ska du vara kvar i japan freudreich?

15 november, 2005 16:53  
Blogger Tanja Suhinina said...

Satsa på den mest njutbara av kunskaper : analsex!
Hehe.

hur länge ska du vara kvar i japan freudreich?
Han kommer tillbaka 22/12.

/Fredriks PR-ansvarig, representant i Sverige och blivande stylist.

15 november, 2005 23:46  
Anonymous Anonym said...

Anal sex is fucking shit. ^^

16 november, 2005 00:55  
Anonymous Anonym said...

Assa Abloy? Du menar den där rumänska nyckelfabriken?

16 november, 2005 22:15  
Blogger Fredrik Stangel said...

Iggy: Da. とか何とか。
Jens: Rumpfetischism is the shizznit. Du vet, shake it like clockwork! och allt sånt där.

17 november, 2005 05:34  

Skicka en kommentar

<< Home